Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Τι αποκαλύπτει για τη σχέση του με τη Ν. Λοτσάρη ο πρώην σύζυγός της

Για τα συναισθήματά του για την πρώην σύζυγό του και μητέρα των παιδιών του μίλησε ο Κωνσταντίνος Σκορδάλης.

Αναφερόμενος στη Νίνα Λοτσάρη, με την οποία εδώ και μερικούς μήνες έχουν χωρίσει, ο γνωστός επιχειρηματίας εξομολογήθηκε στο περιοδικό «ΕΓΩ» πως διατηρούν άριστες σχέσεις: 

«Φυσικά και αγαπώ τη μητέρα των παιδιών μου. Με τη Νίνα στις βασικές αξίες είμαστε σύμφωνοι, γι' αυτό και δημιουργήσαμε μια οικογένεια μαζί και αποφασίσαμε να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας. Προσωπικά, προτιμώ πια να καταναλώνω την ενέργειά μου σε όμορφα πράγματα και όχι να διαψεύδω ή να επιβεβαιώνω καταστάσεις», είπε.

«Η Νίνα είναι η μητέρα των παιδιών μου. Έχει μια πολύ ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και στην ψυχή μου, γι' αυτό και θα την αγαπώ πολύ πάντα. Μέχρι εκεί!» ξεκαθάρισε ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...