Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Η Άννα Βίσση μιλάει για τη Δέσποινα Βανδή και το Voice;

Θα πάρει μέρος στο show του ΑΝΤ1 αν συμμετάσχει και η Δέσποινα Βανδή;

Στο περιοδικό ΟΚ και τον Νίκο Γεωργιάδη μιλάει η Άννα Βίσση...

Τελικά θα είσαι στο Voice του ΑΝΤ1;

Είχα δεχθεί μία πρόταση από τον Γιάννη Λάτσιο πριν φύγω για την Αμερική. Μου αρέσει πολύ που σε αυτό το talent show επιλέγεις τους υποψηφίους χωρίς να τους δεις και έχεις έναν συναγωνισμό με τους άλλους κριτές. Αρκεί να συμφωνήσουμε με το κανάλι σε κάποια πράγματα σημαντικά -γιατί αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι μια άρτια παραγωγή και όχι τα άλλα ονόματα που θα συμμετέχουν, όπως έχουν πει κάποιοι.

Αναφέρεσαι στην περιβόητη κόντρα που συντηρούν εδώ και τόσα χρόνια τα Μέσα με μια συνάδελφό σου;

Λένε πάλι ότι θα τσακώνεται η Βίσση με την Βανδή και άλλα τέτοια. Δεν παίζει τίποτα τέτοιο.

Σε ενοχλούσε τότε αυτή η σύγκριση;

Ποτέ δεν με ενόχλησε. Η πίεση που μου ασκούσαν κάποιοι με ενοχλούσε για να βγάλουν με το ζόρι τον τίτλο, την ατάκα, είτε είχε να κάνει με την Δέσποινα Βανδή είτε με τον σύντροφό μου είτε τη γνώμη μου για κάποιο θέμα. Αυτό μου έκανε φτηνό, αλλά το καταλάβαινα γι' αυτό προσπαθούσα να το διασκεδάζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...