Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Γωγώ Μαστροκώστα: Η κόρη μου είναι πόλος έλξης για ζωή

«Στα δικά μου σχέδια είναι ένα δεύτερο παιδί, αλλά δεν το βλέπω να έρχεται»


Στην κάμερα μεσημεριανής εκπομπής μίλησε η Γωγώ Μαστροκώστα για την επικείμενη συμμετοχή της στο «Dancing With The Stars», αλλά και τις σκέψεις για τον ερχομό ενός νέου μέλους στην οικογένειά της με τον Τραϊανό Δέλλα.

«Όντως έχει γίνει πολλή συζήτηση γύρω από το όνομά μου και το Dancing With The Stars. Η αλήθεια είναι πως μου έχει γίνει πρόταση, εκκρεμεί ένα ραντεβού που θα πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες ημέρες και θα ξεκαθαρίσει αν θα είμαι ή όχι», απάντησε η Γωγώ σχετικά με το αν θα συμμετάσχει στον νέο κύκλο του ριάλιτι χορού.

Μάλιστα, παραδέχτηκε στην εκπομπή «Μελέτησέ το!» πως θα ήθελε πολύ να γίνει μητέρα για δεύτερη φορά: «Στα δικά μου σχέδια είναι ένα δεύτερο παιδί, αλλά δεν το βλέπω να έρχεται» είπε, ενώ για την ιδιαίτερη σχέση που έχει αναπτύξει με την κόρη της εξομολογήθηκε: «Δεν έχω απλά μεγάλη αδυναμία στην κόρη μου, έχω τεράστια! Είναι πόλος έλξης για ζωή. Έχει πάρει πάρα πολλά στοιχεία του χαρακτήρα μου. Πολλά μικρά και ωραία πραγματάκια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...