Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Δημήτρης Αλεξάνδρου: «Δεν πιστεύω ότι είμαι όμορφος»

«Από ένα ατύχημα στη μέση ασχολήθηκα με το μόντελινγκ»


Για την πορεία του στο μόντελινγκ, την επιστροφή του στην Ελλάδα, αλλά και το πώς συμπεριφέρεται στις προσωπικές του σχέσεις μίλησε στην εκπομπή Ελένη ο Δημήτρης Αλεξάνδρου, το μεσημέρι της Παρασκευής. 

Η απόφαση του να ασχοληθεί με το μόντελινγκ «ήταν το μεταβατικό στάδιο της ζωής. Είχα ένα ατύχημα, ξεκίνησαν κάποιοι πόνοι στη μέση, και έτσι ήταν δύσκολο να συνεχίσω την πρωινή μου δουλειά - έχει σπουδάσει ηλεκτρολόγος. Έτσι πήρα απόφαση να ασχοληθώ με το μόντελινγκ. Δεν ήξερα ότι θα πάρει τέτοια έκταση».

Στην Ελλάδα «δεν έχω γυρίσει μόνιμα. Πηγαινοέρχομαι στο εξωτερικό. Δούλεψα τέσσερα χρόνια εκτός Ελλάδος. Πλέον τη δουλειά την έχω αυτοματοποιήσει, ξέρουν ποιος είμαι πλέον και δεν χρειάζεται να μένω μόνιμα εκεί. Δεν πρέπει πλέον να βρίσκομαι μόνιμα κάπου στο εξωτερικό και έτσι όρισα την Ελλάδα ως βάση μου», είπε.

Όσο για το πώς βρέθηκε να παρουσιάζει μια εκπομπή στην ιταλική τηλεόραση, χωρίς να ξέρει ιταλικά; «Έφτασα στο Μιλάνο και μου είπε ο booker μου ότι με έχουν προτείνει για μια εκπομπή. Εγώ του είπα ότι δεν ήξερα λέξη ιταλικά, καλά καλά τα αγγλικά μου τα χρησιμοποιούσα τότε για πρώτη φορά. Πήγα εκεί, ξεφτιλίστηκα όσο γινόταν περισσότερο και τελικά είπαν πως με θέλουν. Είχε τρομερή πλάκα, γιατί ήμουν αυθόρμητος, πέταγα ελληνικά, αγγλικά, πεταγόμουν μπροστά στην παρουσιάστρια...», εξήγησε το μοντέλο.

Σε ερώτηση σχετικά με το τι γνώμη έχει για τον εαυτό και την εμφάνισή του, απάντησε: «Ακόμα δεν πιστεύω στον εαυτό μου. Το μόνο ωραίο που νιώθω μέσα μου είναι ότι ό,τι θέλω να κάνω στη ζωή μου, το πετυχαίνω. Δεν πιστεύω ότι είμαι όμορφος, απλά μου αρέσει αυτό που κάνω. Το κάνω ωραίο και βγαίνει ωραίο αποτέλεσμα».

Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις σχέσεις του με το γυναικείο φύλο: «Ίσως το καλύτερο ήταν το παραμύθι που τους έριχνα... Οι γυναίκες θέλουν ένα ωραίο παραμύθι να το ζουν στην πραγματικότητα. Από τη στιγμή που θα ξυπνήσουν μέχρι την ώρα που θα επιστρέψουν στο κρεβάτι θέλουν να είναι ευχαριστημένες».

Τέλος, ο Δημήτρης Αλεξάνδρου αποκάλυψε τι είναι εκείνο που δεν αντέχει καθόλου στις γυναίκες: «Όπως όλους, με ενοχλεί όταν θέλουν να αποκομίσουν κάτι από μένα που δεν είναι η αγάπη. Η εκμετάλλευση στο οποιοδήποτε επίπεδο: του παρουσιαστικού, της δουλειάς... Αυτό δεν σε αδειάζει;». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...