Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Demy: «Το να είσαι πρότυπο φέρει μεγάλη ευθύνη»

«Δεν προσποιούμαι κάτι που δεν είμαι και αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να κάνω ποτέ», λέει η νεαρή τραγουδίστρια


Είναι φρέσκια, γλυκύτατη, αρέσει στο νεανικό κοινό, έχει υπέροχη φωνή και τα τραγούδια της ακούγονται παντού...

Το όνομά της ακούστηκε πολύ από τη σχέση της με τον σεφ Ακη Πετρετζίκη. Δίνοντας συνέντευξη στο περιοδικό Instyle περιγράφει πώς διαχειρίζεται την αναγνωρισμότητα αλλά και πώς νιώθει για το βάρος του πρότυπου που φέρει για πολλά νέα κορίτσια.

«Ελπίζω να είμαι καλό πρότυπο. Το να είσαι πρότυπο φέρει μεγάλη ευθύνη αλλά προσωπικά δεν το βλέπω έτσι, καθώς είμαι απλά ο εαυτός μου. Δεν προσποιούμαι κάτι που δεν είμαι και αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να κάνω ποτέ», λέει η νεαρή τραγουδίστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...