Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Νατάσα Θεοδωρίδου: Είμαι 43 και δεν έχω κάνει πλαστικές

«Ο χρόνος γίνεται σύμμαχος όταν στη ζωή σου είσαι ευτυχής»


Στα παρασκήνια της φωτογράφησης της Νατάσας Θεοδωρίδου για τη νέα αφίσα του Κέντρου Αθηνών, όπου θα εμφανίζεται μαζί με τους Στέλιο Ρόκκο, Κώστα Μαρτάκη και Θωμαή Απέργη, βρέθηκε η κάμερα της εκπομπής «Ελένη».

Μιλώντας με τη λαϊκή τραγουδίστρια για τη συνεργασία της με τον Αντώνη Βαρδή, εκείνη είπε: «Με τον Αντώνη ήταν ένα όνειρο πολλών χρόνων να βρεθώ κοντά του. Τελικά το κατάφερα, βρέθηκα, δοκιμάσαμε, με πολλή όρεξη. Κάναμε ένα δίσκο πάρα πολύ ωραίο, επί της ουσίας. Είναι ο γνωστός Αντώνης Βαρδής, ο Βασίλης Γιαννόπουλος στους στίχους, που είναι πολύ ταξιδιάρικοι και ωραίοι».

Όσο για την περίοδο της συνεργασίας τους στο στούντιο; «Δεν ένιωσα καθόλου άβολα. Όταν μπήκα να τραγουδήσω τα τραγούδια του με έκανε να νιώσω πάρα πολύ ωραία. Εγώ ζητούσα από τον ίδιο να με διορθώνει, γιατί εκτός των άλλων είναι πάρα πολύ καλός τραγουδιστής, έχει έναν πολύ ωραίο τρόπο τραγουδίσματος και ήθελα να μου το μεταδώσει».

Δεν παρέλειψε να σχολιάσει και την αλλαγή στην εξωτερική της εμφάνιση που αφορά στο νέο χρώμα των μαλλιών της: «Τους άρεσε πάρα πολύ. Εξάλλου είμαστε μελαχρινές όλες. Κι εγώ και τα κορίτσια. Όλη η οικογένειά μου είναι έτσι, δεν έχουμε ξανθούς στην οικογένεια», είπε η Νατάσα Θεοδωρίδου.

Τέλος, η ίδια απάντησε σε όσους σχολίασαν κακόβουλα την αλλαγή αυτή στην εξωτερική της εμφάνιση: «Κάποιοι είπαν ότι άλλαξα το χρώμα των μαλλιών μου, το άκουσα κι αυτό, επειδή είναι ο καλύτερος τρόπος να διώξεις το ενδιαφέρον από την οποιαδήποτε αλλαγή έχεις κάνει στο πρόσωπο. Παιδιά, σας το λέω εντίμως, δεν έχω κάνει τίποτα! Λέω και την ηλικία μου, είμαι 43 ετών. Ο χρόνος γίνεται σύμμαχος όταν στη ζωή σου είσαι ευτυχής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...