Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Μόδιστροι σε... απόγνωση

Στην Ελλάδα της κρίσης οι μεγαλοπρεπείς διεξιώσεις της μόδας, τα ακριβοπληρωμένα μοντέλα και τα διώροφα ατελιέ στο Κολωνάκι φαίνεται ότι δεν χωράνε. Η πτώση του lifestyle με την έκρηξη της οικονομικής κρίσης πλήγωσε σοβαρά τον κόσμο της υψηλής ραπτικής. Οι σχεδιαστές προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα, τα μοντέλα στρέφονται σε καριέρα στο εξωτερικό, ενώ τα καλλιστεία και το "Athens Fashion Week" αποτελούν πλέον παρελθόν.

"Όταν έμαθα για τον Μιχάλη Ασλάνη, το πρώτο πράγμα που είπα είναι ότι η Ελλάδα σκοτώνει τους σχεδιαστές της πριν αυτοί αυτοκτονήσουν. Η νέα μου κολεξιόν κατά 70% έγινε από ύφασαμ που είχα στην αποθήκη. Έκανα μια ανακύκλωση των υλών που είχα στη διάθεσή μου, χωρίς να χάσω στο ελάχιστο από την ποιότητά μου" σχολιάζει ο σχεδιαστής Βασίλης Ζούλιας.

"Έχω κρατήσει το ίδιο προσωπικό με παλιότερα, αλλά έχω ρίξει τις τιμές ακόμα και 80%" τονίζει ο σχεδιαστής Βασίλειος Κωστέτσος.

"Με του που ξέσπασε η κρίση, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα οικονομικά της επιχείρησής μου. Είχα έναν όροφο επιπλέον, τον ξενοίκιασα και στη συνέχεια άσκησα πιέσεις ώστε να ρίξωβ το ενοίκιο. Έκανα τις απαραίτητες περικοπές κια αυτή τη στιγμή μπορώ να πω ότι επιβιώνω με αξιοπρέπεια. Η κρίση θέλει ευελιξία" περιγράφει ο σχεδιαστής Νίκος Αποστολόπουλος.

"Τα μπάτζετ είναι σχεδόν ανύπαρκτα παντού, τα χρηματοδοτικά εργαλεία έχουν πρακτικά καταργηθεί από τις τράπεζες και η αγορά είναι αμείλικτη στο παραμικρό λάθος" σχολιάζουν οι σχεδιαστές Γιάννης Λάσκος και Κωσταντίνος Μελής.



Πηγή: Τύπος της Κυριακής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...