Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Πηνελόπη Πιτσούλη: "Στην Επίδαυρο έχει πάει και η κουτσή Μαρία"

"Αγαπάτε υπερβολικά την οικογένειά σας…"

"Δεν την αλλάζω με όλο το χρυσάφι του κόσμου. Τις Κυριακές, που μαζευόμαστε στο σπίτι για φαγητό, από 2 έχουμε γίνει 11 στο τραπέζι. Αν συμβεί κάτι και δεν έρθουν κάποια Κυριακή, λέω: “Δόξα τω Θεώ, να μη μαγειρέψω”. (Γέλια.) Θα μπορούσα να είχα κάνει πολύ περισσότερα πράγματα και πολύ πιο μεγάλα, αν αφοσιωνόμουν στη δουλειά που κάνω. Επέλεγα εγώ. Στην Επίδαυρο έχει πάει και η κουτσή Μαρία κι εγώ δεν έχω πάει ποτέ. Ρωτούσα τον Γιώργο, το σύζυγό μου, αν το δικαιούμαι, και μου απαντούσε: “Μόνο εσύ το δικαιούσαι”. Ο καλός μου σύντροφος τι θα πει; Κάθε φορά που έρχονταν τα “Επιδαύρεια” μου έλεγε: “Έχεις καιρό να αναφερθείς στην Επίδαυρο”.

Του είπα: “Τώρα δεν θέλω να πάω εγώ στην Επίδαυρο", δήλωσε η Πηνελόπη Πιτσούλη στο "ΛΟΙΠΟΝ" και τη δημοσιογράφο Ρενέ Σαραντινού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...