Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Δέσποινα Ολυμπίου: Ο άγνωστος ΓΟΛΓΟΘΑΣ της διάσημης τραγουδίστριας

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ TOY YES ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΡΙΓΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗΣ
Του Βαγγέλη Σγουρίδη 

Μια ιστορία της Δέσποινας Ολυμπίου, που κανείς δεν γνώριζε, προκάλεσε ρίγη συγκίνησης. Η Κύπρια τραγουδίστρια έκρυβε μέσα της για πολλά χρόνια αυτό το μυστικό και η τελετή που παρέθεσε η κυπριακή κυβέρνηση στο προεδρικό μέγαρο για τον καρκίνο του μαστού, ήταν η αφορμή για να αποκαλύψει τον προσωπικό της Γολγοθά.Την ώρα που η τελετή ήταν σε εξέλιξη, η Δέσποινα κλήθηκε στη σκηνή, όπου αποκάλυψε πως η μεγαλύτερη αδελφή της, Νίκη, έπασχε από καρκίνο του μαστού και πάλεψε μέχρι τέλους, βγαίνοντας ευτυχώς νικήτρια.Συγκεκριμένα δήλωσε: «Η αδελφή μου είναι το παράδειγμά μου.

Πάλεψε με τον καρκίνο του μαστού, αλλά δεν το έβαλε κάτω. Πάντα αντιμετώπιζε τα πράγματα με χαμόγελο και αισιοδοξία. Τραγουδούσαμε μαζί όταν ξεκινούσα. Είναι μεγαλύτερή μου και η μητέρα μου δεν με άφηνε να τραγουδάω χωρίς αυτή, επειδή ήμουν μικρή. Εγώ την πρόσεχα όμως...»Η Δέσποινα αποκάλυψε επίσης πως η αδελφή της βρισκόταν ανάμεσα στο κοινό και έτσι την κάλεσε στη σκηνή.

Νίκη και Δέσποινα Ολυμπίου τραγούδησαν μαζί το «Πες μου μία λέξη» του Δημήτρη Χορν με το κοινό να συγκινείται πολύ από την ερμηνεία τους.Η αποκάλυψη αυτή της γνωστής ερμηνεύτριας προκάλεσε ρίγη συγκίνησης, όχι μόνο στους παρευρισκομένους στην τελετή, αλλά και σε ολόκληρη την Κύπρο, καθώς είναι από τις αγαπημένες του κυπριακού κοινού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...