Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Αθηνά Τσιλύρα: «Όταν έκανα χημειοθεραπείες και έχανα τα μαλλιά μου, πήγα και τα ξύρισα για να μην δω να πέφτουν όλα»

Η Αθηνά Τσιλύρα, σύζυγος του Σπύρου Παπαδόπουλου μιλάει για τον «Γολγοθά» που έζησε, την περιπέτεια υγείας της που αντιμετώπισε!

«Αντιλήφθηκα τον καρκίνο με μία καθιερωμένη μαστογραφία» είπε χαρακτηριστικά και τόνισε: «Όταν έμαθα ότι είχα καρκίνο πήρα τις μαστογραφίες στα χέρια μου, πήγα σε μία γωνιά του νοσοκομείου και άρχισα να κλαίω. Χάθηκα. Δεν ήξερα που βρισκόμουν τι θα κάνω, τι με περίμενε. Ήταν πολύ βαρύ στο μυαλό μου να μου λένε: «Έχεις καρκίνο. Αύριο πρέπει να κάνεις μία χειρουργική βιοψία γα να δούμε αν έχει επεκταθεί»...». Τη στιγμή που έκλαιγε έκατσε δίπλα της μία όμορφη γυναίκα, όπου πέρασε και αυτή ακριβώς το ίδιο και της έδειξε το στήθος της... τότε πήρε δύναμη και είπε: «Θα το παλέψω και θα το αντιμετωπίσω»! «Την περίοδο των χημειοθεραπειών και των ακτινοβολιών είχα δίπλα μου έναν πολύ καλό ογκολόγο. Μιλούσαμε! Τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μιλάω ανοιχτά γι' αυτό το θέμα, γιατί έστω και μία γυναίκα να μ' ακούσει και να με δει ότι δουλεύω, συνεχίζω τη ζωή μου κανονικά, το έχω ξεπεράσει και είμαι πολύ καλύτερα, ίσως τη βοηθήσω. Πολλές φορές η αρρώστια μπορεί να είναι ευλογία. Σου δίνει τέτοιο χαστούκι που εκτιμάς τα πράγματα διαφορετικά» τόνισε στο περιοδικό «ΕΓΩ».
Όσο για την περίοδο των χημειοθεραπειών δήλωσε: «Όταν μπήκα στη διαδικασία των χημειοθεραπειών και έχανα τα μαλλιά μου, με επηρέασε πάρα πολύ. Πήγα και τα ξύρισα κατευθείαν για να μην δω να πέφτουν όλα. Μετά είπα: «Αυτό είναι το τελευταίο γεγονός για το οποίο θα κλάψω». Θα κάνω πολύ πλάκα και χιούμορ και θα παλέψω. Έκανα όλα τα πράγματα κανονικά. Πίεζα τον εαυτό μου να μην με πάρει από κάτω. Αυτό μου έδινε πολλή δύναμη. Αισθανόμουν γεμάτη μέσα μου. Είπα θα το αντιμετωπίσω και τέλος, Δεν θα αφήσω τον εαυτό μου να πει: «τι περνάω;».
Πώς αντέδρασε ο Σπύρος Παπαδόπουλος; Η ίδια δήλωσε: «Έπαθε τεράστιο σοκ και μου συμπαραστάθηκε πάρα πολύ. Μου έδινε πάρα πολύ κουράγιο με τον τρόπο που το αντιμετώπιζε. Μου έλεγε : «Είσαι δυνατή. Ξέρω ότι μπορείς να το περάσεις. Θα πας παρακάτω»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...