Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

ΠΕΤΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ "Χρωστάω στη γυναίκα μου πολλά πράγματα για τη ζωή μου"


Συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό παραχώρησε ο Πέτρος Φιλιππίδης και εκτός των άλλων αναφέρθηκε και στη σύζυγό του, Ελπίδα.

Ο ηθοποιός μίλησε για το πώς είναι η συνεργασία τους, μιας και δουλεύουν μαζί στην θεατρική παράσταση. "Για μένα δεν υπάρχει καμία απολύτως δυσκολία. Έχω μια απίστευτη επαφή επαγγελματικά με τη γυναίκα μου, έχουμε κοινό στόχο και τόπο, με καταλαβαίνει και σε όλες μου τις δουλειές όχι απλά με βοηθά και με διευκολύνει, αλλά μου λύνει και τα προβλήματα" ανέφερε  ο ηθοποιός μιλώντας στο περιοδικό "ΕΓΩ".

Και συμπλήρωσε: "Της χρωστάω πολλά πράγματα για τη ζωή μου, όχι μόνο για τη δουλειά μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...