Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Η «θετή κόρη» του Σπύρου Φωκά μιλά για τον επικείμενο γάμο τους

Για το πόσο τον θαύμαζε από μικρή, πως γνωρίστηκαν, πως ερωτεύτηκαν και γιατί του μιλάει στον πληθυντικό μίλησε η Λίλιαν Παναγιωτοπούλου σε συνέντευξή της σε γνωστό lifestyle σάιτ.

«Με το Σπύρο Φωκά, ήμουν ερωτευμένη από μικρή. Και με το πέρασμα των χρόνων, αυτός ο έρωτας μεγάλωνε. Καθόμουν μπροστά στη τηλεόραση και όταν τον έβλεπα έλεγα στη μαμά μου: "Έναν τέτοιο άντρα θέλω να παντρευτώ" κι εκείνη μου απαντούσε: "Ναι ναι" για να μην μου χαλάσει το χατίρι. Και να που η ζωή, με έφερε στο δρόμο του, στη ζωή του και νιώθω -από την πρώτη ημέρα της γνωριμίας μας- ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο».

Αυτό δήλωσε η ηθοποιός Λίλιαν Παναγιωτοπούλου στο fthis σχετικά με τον γάμο της με τον 76χρονο Σπύρο Φωκά που θα λάβει χώρα το καλοκαίρι στην Σαντορίνη.

Προσθέτοντας, σχετικά με την διαφορά ηλικίας 30 χρόνων που τους χωρίζει «Η διαφορά ηλικίας μας είναι περίπου 30 χρόνια και προσωπικά είναι το καλύτερο μου. Καθημερινά περνάω εξετάσεις μαζί του! Μαθαίνω κοντά του, τόσα πολλά. Και μου αρέσουν όλα πάνω του και δεν έχω πάψει να τον θαυμάζω, λεπτό. Υπάρχει αυτό το πέπλο σεβασμού από την πλευρά μου, ακόμη και ο πληθυντικός ή ένα του άγγιγμα, είναι που κάνει το σεξ μαζί του, τόσο ιδιαίτερο».

Η σχέση της απόφοιτου της Δραματικής σχολής Τράγκα με τον πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ ήρθε για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας το 2010, όταν εκείνη στάθηκε σαν φύλακας άγγελος κατά την διάρκεια μιας σοβαρής περιπέτειας υγείας του. Μάλιστα στα δημοσιεύματα της εποχής εκείνης –όπως επισημαίνει σε σημερινό της δημοσίευμα η εφημερίδα Δημοκρατία- η Λίλιαν περιγραφόταν ως θετή κόρη του. Κάτι που το ζευγάρι δεν διέψευσε καθώς επιθυμούσε να διατηρήσει χαμηλά τους τόνους και την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Το ζευγάρι γνωρίστηκε πριν από πέντε χρόνια κατά την διάρκεια μιας θεατρικής περιοδείας, με την Λίλιαν να κάνει –για πρώτη φορά, όπως λέει, στην ζωή της- την πρώτη κίνηση.

Όσον αφορά το γιατί επιμένει να αναφέρεται σε εκείνον ως «ο κ. Φωκάς» δηλώνει πως «Το κάνω γιατί πάνω από όλα νιώθω έναν απίστευτο σεβασμό στο πρόσωπό του. Ακόμα και στα δύο πρώτα χρόνια της σχέσης μας του μιλούσα στον πληθυντικό! Πότε ενικό και πότε πληθυντικό! Αλλά το δεύτερο επικρατούσε τις περισσότερες φορές.Αισθάνομαι δέος για το πρόσωπό του, γιa αυτό που είναι σαν άνθρωπος και σαν ηθοποιός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...