Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

«Μικρότερος ήμουν μεγάλη τσούλα», δηλώνει 53χρονος ηθοποιός

Απολαυστικά ειλικρινης, όπως συνήθως, ήταν ο Ρούπερτ Έβερετ σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Culture.

«Ήμουν μεγάλη τσούλα. Μου άρεσε να κάνω σεξ. Ήταν ένα είδος επανάστασης απένατι στο καθολικό σχολείο που πήγαινα και που σου έλεγαν ότι κάθε φορά που είχες στύση έπρεπε να κάνεις μια προσευχή. Ήθελα να γκρεμίσω τα πάντα. Και αυτός ήταν ο τρόπος που βρήκα. Δεν ήταν απαιραίτητο να είναι καν γοητευτικοί. Μου αρκούσε να τους χτυπάει το φως με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Ουσιαστικά πέρασα την εφηβεία μου ξαπλώνοντας στα κρεβάτια των εραστών μου».

Αυτό δήλωσε στο περιοδικό Culture ο Ρούπερτ Έβερετ, γνωστός στο ευρύ κοινό ως εραστής της Μαντόνα στο The Next Big Thing και με πλούσιο ερωτικό παρελθόν που περιλαμβάνει πολλούς άντρες, αλλά και την Τάιρα Μπάνκς και την Μπεατρίς Ντάλ. Καθώς επίσης και τον σιρ Ίαν Μακέλεν με τον οποίο τελικά παρεδέχθηκε ότι έχουν κοιμηθεί μαζί.

Πηγή:| iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...