Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Μαρία Μπακοδήμου: «Έχω μιλήσει στα παιδιά μου για το σεξ από τότε που ήταν πέντε ετών»

Περί ερωτικής εκπαίδευσης, προοπτικής γάμους και περιστασιασής αμνησίας μίλησε η Μαρία Μπακοδήμου σε συνέντευξη που έδωσε στο Down Town Κύπρου.

«Έχουμε μιλήσει για το σεξ και ειδικά για την προφύλαξη ξέρουν τα πάντα από τότε που ήταν πέντε χρόνων. Θέλω να είναι εξοικειωμένα με τα προφυλακτικά και γι' αυτό το λόγο θέλω να υπάρχουν στο σπίτι, ώστε όταν ξεκινήσουν την ερωτική τους ζωή να ξέρουν ότι πρέπει να προσέχουν». Αυτό δήλωσε η Μαρία Μπακοδήμου στο Γιάννη Χατζηγεωργίου στα πλαίσια της συνέντευξης που του έδωσε στο Down Town Κύπρου.

Προσθέτοντας, σχετικά με την περιστασιακή αμνησία -από την οποία δήλωσε ότι «πάσχει»- το εξής περιστατικό «Μια φορά θυμάμαι, έχω γυρίσει σπίτι μετά από ξενύχτι και θέλω επειγόντως να φάω τυρόπιτα και να πιω γάλα. Παίρνω λοιπόν τον σκύλο μου για να τον βγάλω βόλτα και πηγαίνουμε μέχρι τον φούρνο! Τον δένω με το λουρί του σε ένα στύλο που είχε έξω από το κατάστημα, μπαίνω μέσα, παίρνω ό,τι ήταν να πάρω, γυρνάωσπίτι κοιμάμαι και ξυπνάω το απόγευμα! Όταν σηκώθηκα αναρωτιόμουν «τι ησυχία είναι αυτή; Πού πήγε το σκυλί;» και συνειδητοποιώ ότι τον είχα ξεχάσει δεμένο έξω από τον φούρνο. Ευτυχώς, με περίμενε το κακόμοιρο! Και τα παιδιά μου, μια φορά, είχα ξεχάσει να τα πάρω από την προπόνηση και με έπαιρναν τηλέφωνο και με ρωτούσαν «πού είσαι;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...