Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Ελληνίδα τραγουδίστρια καταγγέλλει: «Tράκαρα, και περαστικοί με έκλεψαν αντί να βοηθήσουν!»

​Για την περιπέτεια που έζησε στο δρόμο μίλησε η τραγουδίστρια .


Η τραγουδίστρια, περιέγραψε τις σοκαριστικές στιγμές που έζησε, όταν πήγε να χάσει τη ζωή της μετά από τροχαίο, αλλά περαστικοί αντί να την βοηθήσουν… την έκλεψαν!




Ήταν μια Κυριακή του Ιουλίου όταν η Εύα Γεωβανέκου επέστρεφε στην Αθήνα μετά από εμφάνιση της σε μαγαζί της Πάτρας. Φτάνοντας στο ύψος της Χαλυβουργικής, με το οδόστρωμα να είναι ολισθηρό αφού είχε βρέξει νωρίτερα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, το οποίο ξέφυγε από την πορεία του και προσέκρουσε στα κιγκλιδώματα. Το αυτοκίνητο, έφερε τούμπα στον αέρα δυο φορές:
«Το αυτοκίνητο κάπνιζε. Κατάφερα και βγήκα και απομακρύνθηκα αρκετά γιατί φοβήθηκα μην γίνει καμία έκρηξη. Είχα χτυπήματα στο πρόσωπο, και χτύπησα πολύ και στον αυχένα γιατί έσπασε η θέση του οδηγού».

Όπως περιγράφει η τραγουδίστρια, «άρχισαν να σταματάνε τα αυτοκίνητα και να έρχεται κόσμος. Υπήρξαν άνθρωποι που με βοήθησαν. Ζήτησα να μου φέρουν το τηλέφωνο μου από το αυτοκίνητο για να τηλεφωνήσω στους δικούς μου. Δεν βρίσκανε το κινητό. Πήγα εγώ, και τι βλέπω. Έλειπαν τα πάντα. Οι βαλίτσες που είχα μέσα, τα πράγματα μου, οι τσάντες μου, το κινητό μου, όλα!»

Μάλιστα, η ίδια λέει:
«Τι πράγματα είναι αυτά! Απανθρωπιά εντελώς. Να βλέπεις τον άλλον να υποφέρει, και να του παίρνεις τα πράγματα».

Το περιστατικό το κατήγγειλε στην Αστυνομία, αλλά άκρη δεν βρήκε:
«Που να βρουν άκρη οι άνθρωποι. Αν αυτοί που τα πήραν τα είχαν τόση ανάγκη, χαλάλι τους. Εμένα μ΄ενδιέφερε να είμαι καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...