Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Δεν έχω θέμα με τη Σάσα Σταμάτη λέει τώρα ο Στέλιος Ρόκκος

«Με μερικά άτομα πρέπει να είσαι προσεκτικός, γιατί έχουν πολύ μεγάλη δύναμη»


 Τη δική του απάντηση για την κόντρα του με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Σάσα Σταμάτη έδωσε το βράδυ της Τρίτης, στα «Καρντάσιανς» ο Στέλιος Ρόκκος.


«Με την κοπέλα δεν έχω τίποτα» είπε αρχικά ο τραγουδιστής και συνέχισε: «Έδωσα δικαίωμα. Έκανα βλακεία και απάντησα. Αν μεγαλώσεις σε χωριό, το χωριό δεν φεύγει ποτέ από μέσα σου. Πας να λύσεις τις παρεξηγήσεις όπως θα τις έλυνες στο χωριό. Δεν αφήνεις να πέσει τίποτα κάτω στο χωριό. Έκανα βλακεία που απάντησα και έδωσα τροφή για σχόλια σε κάποιον που δεν έπρεπε. Με μερικά άτομα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός, γιατί έχουν πολύ μεγάλη δύναμη. Εμένα η μόνη μου δύναμη είναι όταν έχω ένα μικρόφωνο και τραγουδάω».

Το δικό του σχόλιο επί του θέματος έκανε και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, ο οποίος βρήκε την ευκαιρία και μίλησε για τις δικές του υποθέσεις: «Το κάνουν μανιακά. Το κάνουν με σένα, το κάνουν με μένα. Ζουν από αυτό, γουστάρουνε! Δεν ασχολείται κανείς με κανέναν άλλο τρόπο μαζί τους»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...