Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Κατερίνα Λέχου: «Το ότι με αποδέχεται όπως είμαι ο σύζυγός μου είναι συγκινητικό»

Η Κατερίνα Λέχου ανήκει στην κατηγορία των δυναμικών γυναικών.


Αν και δεν σκεφτόταν τον γάμο ο επί επτά χρόνια σύντροφός της, κατάφερε να την κάνει να θέλει να τον παντρευτεί. Αποφάσισαν να παντρευτούν χωρίς καλεσμένους στην Πάτμο το καλοκαίρι. 

Η ηθοποιός καλεσμένη της εκπομπής «Η Γερμανού ξανάρχεται» μίλησε για τον σύζυγό της, Μάνο Στρατάκη. 

«Με αποδέχεται έτσι όπως είμαι. Κάνω μια ιδιαίτερη δουλειά, δεν είμαι εύκολος άνθρωπος, δεν αφήνω να πέσει τίποτα κάτω, είμαι αιχμηρή στην γλώσσα, τελειομανής και πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου, άρα και με τον άλλον».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...