Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Ποια Γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός δηλώνει: '"Έχω πολύ έντονο θυμό. Είμαι «θυμωσιάρα»." (PHOTO)

Η Χριστίνα Αλεξανιάν σε συνέντευξή της στο περιοδικό HELLO δήλωσε:


"Έχω πολύ έντονο θυμό. Είμαι «θυμωσιάρα». Φαίνομαι ήρεμη αλλά δεν είμαι τόσο. Διακριτική, ναι, είμαι και το απαιτώ εξίσου από τους άλλους. Γενικά είμαι ένας
άνθρωπος που η, επί της ουσίας, ευγένεια είναι απαραίτητο συστατικό στη ζωή και τη δουλειά μου. Αλλά θυμώνω, και μια στις τόσες είναι εκρηκτικός ο θυμός μου. Κυρίως όταν επενδύω παραπάνω απ’ όσο πρέπει στους ανθρώπους και μετά απογοητεύομαι. Αλλά πάλι με τον ίδιο ενθουσιασμό ξεκινάω κάθε μου βήμα κι αν έρθει η στραβή θα θυμώσω, θα στεναχωρηθώ και θα προχωρήσω στη ζωή. Κι αυτό ισχύει σε κάθε επίπεδο, επαγγελματικό, φιλικό κι ερωτικό'.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...