Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Άννα Βίσση: «Το έζησα κι αυτό. Έγινα γιαγιά!»

«Η γιαγιά δεν πάει μόνο με την ηλικία», είπε η τραγουδίστρια


«Λιώνει» όταν μιλάει για τον εγγονό της. Ο λόγος για την Άννα Βίσση, η οποία απολαμβάνει τον νέο της ρόλο ως γιαγιά και λέει πως νιώθει υπέροχα.


«Η γιαγιά δεν πάει μόνο με την ηλικία. Δεν είμαι και μικρή πια. Δικαιούμαι να γίνω γιαγιά! Έχω ζήσει πολλά πράγματα, και μόνο αυτό μου είχε μείνει να ζήσω, αλλά τελικά το έζησα κι αυτό. Έγινα γιαγιά!», είπε η τραγουδίστρια και συμπλήρωσε ότι μιας και ο Νίκος Καρβέλας junior μένει μόνιμα στην Αμερική με την κόρη της και μαμά του, Σοφία Καρβέλα, εκείνη επιδιώκει να τον βλέπει και να τον ακούει με κάθε μέσο: «Είμαι γεμάτη από πολύ όμορφα συναισθήματα, και από λαχτάρα να τον βλέπω κάθε μέρα και να μου στέλνουν video. Να τον δω φωτογραφία, να μιλήσω, να τον ακούσω από το τηλέφωνο ν΄ανασαίνει».

Αποκάλυψε ακόμα και ποιο είναι το αγαπημένο του τραγουδάκι: «Το αγαπημένο του τραγουδάκι με το οποίο τρώει είναι για δυο λαγουδάκια που κωπηλατούν μέσα σε μια βάρκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...