Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Γρηγόρης Βαλτινός: Πιστεύω στην ευθανασία

«Δεν μπορώ τη ζωή, χωρίς ζωή», είπε ο ηθοποιός


Τις απόψεις του περί ευθανασίας μοιράστηκε το μεσημέρι της Τετάρτης ο Γρηγόρης Βαλτινός, παραχωρώντας συνέντευξη στον Γιώργο Λιάγκα και την Φαίη Σκορδά.


«Έχω πει ότι είναι άσχημο να είσαι 80 χρονών ή 50 ή 70, άρρωστος ή ανήμπορος, χωρίς να έχεις καμία ελπίδα να ζήσεις ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε τρεις μήνες, να εξαρτάσαι και να έχεις φορτωθεί σε άλλους και να χειροτερεύεις ολοένα και πιο πολύ. Δεν θα ήθελα να με μεταφέρουν χωρίς να έχω τις αισθήσεις μου. Είναι γλυκιά η ζωή, αλλά έχω πει ότι δεν μπορώ τη ζωή, χωρίς ζωή. Ας έχουμε την υγειά μας, ας δίνουμε αγάπη και θα μας επιστραφεί...», είπε στο «Πρωινό» σχετικά με τη μέθοδο της ευθανασίας και συνέχισε: «Έχω κάνει έργο για την ευθανασία. Την πιστεύω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...