Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ - Νίνο: «Ασχολούμαι όλη μέρα με το γιο μου»

Χαζομπαμπάς και πολύ τρυφερός με το γιο του είναι ο Νίνο.


Ο τραγουδιστής μίλησε για την τρυφερή σχέση που έχει αναπτύξει με τον 11 μηνών γιο του.
«Δεν με φωνάζει ακόμη μπαμπά αλλά λέει τις πρώτες του λεξούλες. Περπάτησε 9,5 μηνών, μικρούλης. Παίζουμε όλη μέρα μαζί, υπάρχουν πολύ όμορφες στιγμές και ασχολούμαι συνέχεια μαζί του, σχεδόν όλη μέρα. Τώρα μπήκα για τα καλά μέσα στο κλίμα. Έχω κάνει τα πάντα, τον έχω ταΐσει, τον έχω κοιμίσει, τον έχω αλλάξει».

Όσο για δεύτερο παιδί; 

«Δεν ξέρω αν το θέλει ο Θεός αλλά η οικογένεια μου αρέσει πολύ. Είναι μαγικό. Είναι όμορφο το άγχος», είπε στην εκπομπή «Το πρωινό». 

Δείτε το βίντεο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...