Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Παπαδόπουλος: «Ο Πλούταρχος έχει κάνει κάτι που δεν το συγχωρώ - Δεν θέλω επαφή μαζί του...

O Σπύρος Παπαδόπουλος βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και εκεί μίλησε για όλα. Αναφέρθηκε στο νέο του ξεκίνημα στον Alpha, αλλά και στα… μουσικά του ακούσματα. 

Σε ερώτηση που του έκανε η παρουσιάστρια σχετικά με το αν θα έκανε αφιέρωμα σε κάποιο νεότερο καλλιτέχνη, όπως τον Γιάννη Πλούταρχο, εκείνος απάντησε: «Δεν θα έκανα ποτέ αφιέρωμα για τον Πλούταρχο στην εκπομπή. Δεν μου αρέσει εμένα προσωπικά. Δεν τον ακούω, δεν ακούω αυτά τα τραγούδια. Δεν σημαίνει βέβαια πως δεν είναι καλός.

Οι άνθρωποι που δεν καλώ στην εκπομπή δεν σημαίνει πως δεν είναι καλοί. Είναι θέμα γούστου προσωπικού. Θα μπορούσες κι εσύ να έρθεις στο θέατρο και να πεις πως δεν σου άρεσα εγώ και πως προτιμάς τον Μπέζο. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είμαι καλός, αλλά ότι δεν αρέσω σε σένα.

Δεν ακούω Πλούταρχο, δεν μου αρέσει αυτό το είδος τραγουδιού. Φαντάζομαι ότι θα έχει και κάποια καλά ο άνθρωπος, ασφαλώς. Συν ότι ο συγκεκριμένος έχει κάνει και κάτι που δεν του το συγχωρώ.

Έχει να κάνει με έναν πολύ μεγάλο συνθέτη, με τον Σταύρο τον Κουγιουμτζή. Τον είχαμε φωνάξει να έρθει, είχε πει “ναι” αρχικά και τελικά δεν ήρθε.

Είχε στεναχωρηθεί πάρα πολύ ο Κουγιουμτζής τότε και έκτοτε δεν θέλω επαφή μαζί του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...