Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Μενιδιάτης: «Ο θάνατος του πατέρα μου δεν με άφησε να χαρώ την εγκυμοσύνη της γυναίκας μου»

Η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια και ο Χρήστος Μενιδιάτης το γνωρίζει πολύ καλά.


Όταν ο τραγουδιστής έχασε τον πατέρα του ήρθε στον κόσμο ο γιος του. 

«Συναισθήματα ανάμεικτα. Το γεγονός του θανάτου του πατέρα μου δεν με άφησε να χαρώ τη διαδικασία της εγκυμοσύνης της γυναίκας μου. Όπως και να έχει οποιοδήποτε ευτυχισμένο γεγονός δεν μπορεί να αντισταθμίσει τη θλίψη από την απώλεια ενός τόσο αγαπημένου προσώπου. Σου δίνει ωστόσο αφορμές στην καθημερινότητά σου να ξεχνιέσαι», δήλωσε ο τραγουδιστής στο helloκαι συνέχισε για το αν θα ήθελε ο γιος του να γίνει τραγουδιστής. «Γιατί όχι; Εάν του αρέσει, εάν έχει ταλέντο και συνειδητά ξέρει γιατί το κάνει, φυσικά και θα ήμουν περήφανος και εννοείται ότι θα είμαι στο πλευρό του».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...