Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Ραλλία Χρηστίδου: Είναι ομοφυλόφιλη; Δείτε τι ΑΠΑΝΤΑΕΙ...

Για την προσωπική της ζωή και τις φήμες που κατά καιρούς τη συνοδεύουν μίλησε η Ραλλία Χρηστίδου σε πρόσφατη συνέντευξή της.


Η τραγουδίστρια, μάλιστα, μίλησε για το γεγονός ότι στο Google αναφέρεται ότι είναι ομοφυλόφιλη!

«Δεν με ενδιαφέρει τι λέγεται για μένα από τη στιγμή που έχω δηλώσει ευθαρσώς ότι δεν αποτελεί είδηση η σεξουαλική ταυτότητα κανενός ανθρώπου. Κανέναν δε θα έπρεπε να απασχολεί και να ενδιαφέρει το τι κάνει κάποιος στην προσωπική του ζωή. Πιστεύω στα ανθρώπινα δικαιώματα. Οι ομοφυλόφιλοι πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα με τους ετεροφυλόφιλους, τόσο στο γάμο όσο και στην υιοθεσία των παιδιών» δηλώνει στο περιοδικό ΕΓΩ.

Και συνεχίζει: «Εγώ πιστεύω στην αγάπη. Είναι το μέγιστο. Αγάπα και κάνε ό, τι θέλεις. Είμαι δίπλα σε όλους όσοι χρειάζονται κάτι από εμένα. Πέρυσι τον Ιούνιο δέχθηκα με πολύ μεγάλη χαρά να συμμετάσχω στο Gay Pride. Όσον αφορά τον εαυτό μου, δε μου άρεσε ποτέ να μιλάω για το τι κάνω, για έναν και μόνο λόγο: «δε θέλω να χρησιμοποιώ με κανέναν τρόπο την προσωπική μου ζωή για τη δουλειά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...