Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Ζέτα Μακρυπούλια: «Είμαι εφτά χρόνια σε θεραπεία»

Εφτά χρόνια ψυχοθεραπεία κάνει η Ζέτα Μακρυπούλια.


«Είμαι εφτά χρόνια σε θεραπεία. Ξεκίνησα λόγω μιας κλασσικής κρίσης πανικού που όλος ο κόσμος παθαίνει πια. Αυτή ήταν η αφορμή να ζητήσω βοήθεια. Για μένα δεν ήταν ποτέ ταμπού το να κάνω ψυχανάλυση. Χωρίς να έχω ερεθίσματα από την οικογένεια μου, στα 17 μου ήθελα να σπουδάσω Ψυχολογία, σε μια εποχή που οι ψυχολόγοι δεν νομίζω πως είχαν δουλειά. Για να είμαι ειλικρινής, έτυχε να γνωρίσω και ανθρώπους που έκαναν ψυχανάλυση και με τον τρόπο τους με μύησαν. Μόλις λοιπόν, έπαθα την κρίση πανικού, η πρώτη σκέψη μου ήταν να ζητήσω βοήθεια» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις της στο περιοδικό BigFish η παρουσιάστρια και ηθοποιός. Έχει καταφέρει να δει το «είδωλό» της στον καθρέφτη μετά από τόση θεραπεία; «Αν μετά από τόσα χρόνια ψυχανάλυσης δεν έχεις δει τον καθρέφτη σου, μάλλον υπάρχει κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα. Η ψυχανάλυση είναι μια βιωματική εμπειρία. Και μακροχρόνια. Είδα πολλά πράγματα για μένα, πέρασα και αρκετά χρόνια χωρίς να καταλαβαίνω τίποτα. Τα πρώτα 3-4 χρόνια δεν καταλάβαινα τι έκανα ακριβώς. Δεν άκουγα. Τα τελευταία χρόνια οι ρυθμοί είναι πολύ γρήγοροι. Είναι τρομακτικό. Παθαίνεις πολλά σοκ, ανοίγεις τα σκοτεινά δωμάτια του μυαλού σου, μπλέκεις…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...