Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

Συγκινημένη όσο ποτέ η Τατιάνα

Μια Τατιάνα Στεφανίδου διαφορετική απ’ ότι την έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα, είδαμε στην τελετή βράβευσης του πατέρα της και παλαίμαχου καλαθοσφαιριστή , Μίμη Στεφανίδη.

Συγκινημένη όσο ποτέ, η γνωστή παρουσιάστρια έκλαψε από χαρά μπροστά στον τηλεοπτικό φακό, βγάζοντας την καρδιά της στο κοινό, τη στιγμή που σηκώθηκε να πει δύο λόγια για τη βράβευση του πατέρα της.

Με φωνή που έσπασε αρκετές φορές από συγκίνηση είπε, «αυτή η στιγμή είναι πολύ σημαντική, να βλέπω τον γιο μου να βραβεύει τον πατέρα μου». Και συνέχισε, «ο άνθρωπος αυτός ήταν το πρότυπό μου και ήθελα πάντα να είναι περήφανος για εμένα όπως ήμουν και εγώ για εκείνον».

Ο παλαίμαχος καλαθοσφαιριστής και μετέπειτα προπονητής βραβεύτηκε από τον Οργανισμό Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθηναίων.

Δείτε το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...