Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Νίκος Αναδιώτης: «Αμαρτωλός είμαι και θα παραμείνω!»

Σιγά σιγά διώχνω τα πάθη μου, λέει ο ηθοποιός που έδωσε συνέντευξη με φόντο το Βατοπαίδι


Με φόντο την Ιερά Μονή Βατοπαιδίου και ένα κομποσκοίνι στο αριστερό χέρι, ο Νίκος Αναδιώτης μίλησε στο pemptousia.gr,  για την σχέση του με την Θρησκεία. 

Ο νεαρός ηθοποιός δήλωσε: «Φροντίζω να έχω πνευματική ζωή, γιατί μου αρέσει. Το αναζητώ με αναπαύει, το αγαπάω» και συμπλήρωσε:«Λοξοδρομώ! Αμαρτωλός είμαι και θα παραμείνω, αλλά προσπαθώ να αποφεύγω κάποια πράγματα τα οποία έκανα και σιγά σιγά να διώχνω και κάποια πάθη. Τώρα αν θα τα καταφέρω ή όχι…».

Ο Νίκος Ανδιώτης παραδέχεται πως θέλει να καταξιωθεί στο χώρο του και δηλώνει: «Έχω τη ματαιοδοξία και μου αρέσει δε το κρύβω… αλλά δεν θέλω να ξεφύγω» . Ενώ είναι κατηγορηματικός πως: «Δεν θέλω να καβαλήσω το καλάμι».

Και κατέληξε λέγοντας: «Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο επάγγελμα για να αφιερωθείς στην πνευματική ζωή… αλλά καμιά δουλειά δεν είναι αμαρτία»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...