Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Το τηλεφώνημα του Πουνέντη στον πατέρα της Ηλιάκη και η έκρηξη της παρουσιάστριας!

Τι θα μπορούσε να ζητήσει ο Μάκης Πουνέντης από τον πατέρα της Μαρίας Ηλιάκη και μάλιστα πρωί πρωί;
Ο ραδιοφωνικός παραγωγός εξέπληξε σήμερα το πρωί τον κύριο Γιώργο Ηλιάκη όταν τον κάλεσε στο τηλέφωνο. Όμως, επειδή προφανώς έχει ενημερωθεί από την κόρη του Μαρία ότι πρέπει να τα περιμένει όλα από τον Μάκη, ο οποίος είναι γνωστός για το χιούμορ του, όταν σήκωσε το τηλέφωνο, έδειχνε πολύ άνετος και καλημέρισε τον Πουνέντη.
Φυσικά η επικοινωνία βγήκε ζωντανά στον αέρα της εκπομπής που κάνει με Ηλιάκη και Μπεκατώρου και έτσι οι ακροατές έγιναν μάρτυρες της... πρότασης που έκανε ο Πουνέντης στον... μέλλοντα πεθερό του για το όνομα του παιδιού που θα αποκτήσει με την Ηλιάκη. «Κύριε Γιώργο δεν νομίζω να σας πειράζει που θα βγάλω τον γιο μου με τη Μαρία, Βλάσση και όχι Γιώργο; Βλάσης είναι ο πατέρας μου κύριε Γιώργο και θέλω να του δώσω το όνομά του για να χαρεί λίγο γιατί και η αδελφή μου στο ράφι έχει μείνει και αυτή» είπε ο Μάκης στον πατέρα της Μαρίας Ηλιάκη για να πάρει την απάντηση από τον κύριο Ηλιάκη: «Δεν με πειράζει παιδί μου εμένα». Τότε ο Μάκης Πουνέντης του είπε: «Να ξέρετε ότι τον δεύτερο γιο μου, ενάμιση χρόνο μετά θα τον βγάλω Γιώργο» και ζήτησε την ευχή του κύριου Γιώργου. Μόνο που η Μαρία έγινε... έξαλλη –με την καλή έννοια όπως θα έλεγε και ο Ψινάκης- και έσπευσε αμέσως να βάλει τα πράγματα στη θέση τους: «Εμένα με ρώτησες ρε;» είπε απευθυνόμενη στον Πουνέντη η Μαρία Ηλιάκη ενώ αμέσως έσπευσε να επαναφέρει σε... τάξη τον πατέρα της λέγοντάς του: «Ρε μπαμπά, δεν τον αντέχω άλλο! Με ρώτησε για να κάνω παιδί μαζί του;». Και για να επαναφέρει την τάξη και πάλι ο πατέρας της αλλά και τις... ισορροπίες ανάμεσά τους είπε: «Παιδιά, μην τσακώνεστε. Να είστε καλά και αγαπημένοι και όλα θα γίνουν»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...