Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Φραγκολιάς: Έχω φτάσει πολύ κοντά στο θάνατο.

Καιρό είχαμε να τον δούμε και να μάθουμε νέα του.
Τον γνωρίσαμε ως μοντέλο αλλά τα τελευταίο χρόνια έχει μεταπηδήσει στο χώρο της υποκριτικής. Έχει απασχολήσει κατά καιρούς τα μέσα ενημέρωσης με την ερωτική του ζωή. Όμορφος, νεαρός και επιτυχημένος... Μας σόκαρε με την αποκάλυψη που έκανε, δείτε!
"Εχεις ζήσει ακραίες καταστάσεις;", τον ρώτησε ο δημοσιογράφος από το περιοδικό "Λοιπόν" και το μοντέλο απαντά:
"Πολλές φορές, έχουν συμβεί γεγονότα και έχω φτάσει πολύ κοντά στο θάνατο. Έχω πέσει από βουνό, είχα πολλές πτώσεις με τη μοτοσικλέτα, έχω μείνει χωρίς χρήματα και μάλιστα στο εξωτερικό, όλα τα έχω ζήσει!".
Φυσικά πρόκειται για τον Κώστα Φραγκολιά. Δεν δίστασε μάλιστα να διηγηθεί την εμπειρία του, όταν, στο παρελθόν είχε ξεμείνει από χρήματα:
"Ήμουν στο Μόναχο, μόνος μου στο σπίτι, γιατί όλα τα υπόλοιπα μοντέλα είχαν φύγει κι εγώ ξέμεινα επειδή καθυστέρησε να με πληρώσει το πρακτορείο. Ήταν σαββατοκύριακο κι έτσι έμεινα δύο μέρες χωρίς τίποτα σε ένα άδειο σπίτι."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...