Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ Συγκλονίζει! "Την ώρα της πτώσης σκέφτηκα τον πατέρα μου"

Για το ατύχημα που είχε πρόσφατα πάνω στη σκηνή μίλησε η Άννα Βίσση. "Έχω δυο πλευρά σπασμένα. Έχω μάθει να ζω μ΄αυτό", εκμυστηρεύτηκε η τραγουδίστρια. Για πρώτη φορά μάλιστα μίλησε για τα συναισθήματά της τα λιγοστά δευτερόλεπτα που διήρκεσε η πτώση της.
Πώς αισθάνεται η ίδια για τον άνθρωπο που είναι υπεύθυνος για το συμβάν; Τον έχει συγχωρέσει; Δείτε τί λέει:
"Ήταν ανθρώπινο το λάθος. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να το έχω προσέξει περισσότερο, και να σιγουρευτεί πως έχω κατέβει τα σκαλιά και μετά να πατήσει το κουμπί. Αλλά μες την ατυχία μου ήμουν πολύ τυχερή που δεν έπαθα κάτι χειρότερο", δήλωσε και μας έπεισε ότι δεν κρατάει κακία!
Συγκλονιστική ήταν και η περιγραφή της για τη στιγμή της πτώσης της. Ακαριαία σκέφτηκε τα αγαπημένα της πρόσωπα:
"Εκείνη την ώρα σκέφτηκα τον πατέρα μου, το ατύχημα του φίλου μου, και ήταν η γιορτή του πατέρα μου. Όταν κινδυνεύει η ζωή μας, σκέφτεσαι τους ανθρώπους που αγαπάς και τους αγγέλους που σε προστατεύουν", δήλωσε στους δημοσιογράφους.
Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...