Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

ΝΑΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ "Το πρόβλημα της υγείας μου δεν με αφήνει να δουλέψω"

Η Νανά Καραγιάννη εδώ και αρκετό καιρό δίνει τη προσωπική της μάχη για να ξεπεράσει το πρόβλημά της υγεία της. Η ίδια είναι αισιόδοξη και καθημερινά καταβάλει προσπάθεια για να σταθεί και πάλι στα πόδια της.
Ο γιατρός της, την παρακολουθεί τακτικά και με την καθοδήγησή του, ακολουθεί μία ειδική θεραπεία που τη γεμίζει αισιοδοξία. Η κατάστασή της φαίνεται να βελτιώνεται σταδιακά. Πώς αντιμετωπίζει όμως η ίδια το γεγονός ότι δεν μπορεί να εργασθεί; Πώς τις συμπεριφέρονται οι γύρω της;
"Υπήρχαν περιπτώσεις που το θέμα της υγείας μου πιθανόν να χρησιμοποιήθηκε ως δικαιολογία, γεγονός που θεωρώ ανέντιμο γιατί είναι πολύ πιο απλό και ειλικρινές να πεις σε κάποιον ότι δεν τον θέλεις ή δεν τον χρειάζεσαι", δήλωσε στο περιοδικό Χάι.
Σύμφωνα με την ίδια, πλέον είναι σε θέση να εργασθεί και να έχει μία φυσιολογική ζωή:
"Ο γιατρός μου, μου έδωσε έγγραφο το οποίο δηλώνει ότι είμαι πια σε θέση να εργασθώ κανονικότατα, συνεχίζοντας κανονικά φυσικά την θεραπεία μου για όσο χρειαστεί αφού η κατάσταση μου παρουσιάζει σταθερά βελτίωση".
Ο γιατρός της, βλέποντας πόσο δυνατή είναι , της πρότεινε να έχει συμβουλευτικό ρόλο σε παρόμοιες περιπτώσεις κοριτσιών. Τί λέει η ίδια για αυτήν την πρόταση;
"Όταν μου ζήτησε να είμαι δίπλα του σε ανάλογες περιπτώσεις κοριτσιών έχοντας συμβουλευτικό ρόλο πραγματικά με συγκλόνισε. Μακάρι να με αξιώσει ο Θεός να βοηθήσω έστω και ένα κορίτσι που βασανίζεται".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...