Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

H Tζούλια σε νέες περιπέτειες...

H Tζούλια αποκαλύπτει μόνο στο star
«Τα ασφαλιστικά μέτρα και η μήνυση ήταν η μόνη λύση που είχα για να μπορέσω να σταματήσω τον πατέρα μου να μιλάει αισχρά στα κανάλια για εμένα», είπε η Τζούλια Αλεξανδράτου σε αποκλειστική συνέντευξη που έδωσε στην Ελεονώρα Μελέτη για την εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» στο star.

«Εγώ είμαι εδώ, δυστυχώς αυτός κάτι δεν κάνει και δεν έρχεται κοντά μου» επεσήμανε η Τζούλια, την ίδια ώρα που ο δικηγόρος του πατέρα της δηλώνει ότι προσπαθούν να έρθουν σε επαφή μαζί της, αλλά εκείνη έχει το κινητό της κλειστό.  «Δεν υπάρχει άμεση επικοινωνία μεταξύ γονέων και Τζούλιας» είπε.

Στο μεταξύ, το 23χρονο μοντέλο εχθές πήγε στο αστυνομικό τμήμα Λάρισας με σκοπό να καταθέσει και νέα μήνυση εναντίον του πατέρα της για το ότι ήθελε να αλλάξει η Τζούλια το επίθετό της. Τελικά όμως κάτι έγινε και δεν την υπέβαλλε. Μάλιστα έστειλε χθες σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης νέα ανακοίνωση η οποία έλεγε: «Αυτό που εγώ ήθελα, επιδίωξα και προσπάθησα ήταν να είμαι συγκαταβατική και να δείξω κατανόηση στον άνθρωπο που με έφερε στη ζωή παρά το γεγονός ότι μου έκανε πολύ μεγάλο κακό. Δυστυχώς όμως όσο κι αν προσπάθησα να δώσω ένα τέλος, βρήκα απλά… τοίχο».

Την ίδια ώρα, όταν ο πατέρας της Τζούλιας ενημερώθηκε για τη νέα μήνυση που προτίθεται να υποβάλλει εναντίον το ίδιο του το παιδί, ετοίμασε τα πράγματά του αι έφυγε σαν κυνηγημένος από το σπίτι του, για να αποφύγει το αυτόφωρο.

Όλα αυτά τη στιγμή που οι δικηγόροι και των δυο πλευρών  βρίσκονται σε συνεχή  επικοινωνία για να  καταλήξουν στις  λεπτομέρειες του ιδιωτικού συμφωνητικού που θα βάλλει ένα τέλος στην μεταξύ τους κόντρα.

Υπάρχει όμως  ένας όρος που είναι  καθοριστικός.....!!!!  «Αν μας επιβληθεί ο όρος ότι θα πρέπει να ανακληθούν όλες οι προηγούμενες δηλώσεις που έχει κάνει ένας πατέρας και η μητέρα, και οτιδήποτε είχαν γράψει στο e-mail που απέστειλαν στον Αλέξη Κούγια, δε θα υπογράψουμε» τόνισε χαρακτηριστικά ο δικηγόρος της οικογένειας Αλεξανδράτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...