Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Μιχάλης Μαρίνος: «Είμαι ερωτευμένος!»

Ο Μιχάλης Μαρίνος σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε ότι αυτή την περίοδο είναι ερωτευμένος και εξήγησε γιατί κάνει δύσκολα σχέσεις.


Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει να παίρνω συμβουλές για τα προσωπικά μου και γενικά δεν μου αρέσει να τα κουβεντιάζω, αλλά ναι, είμαι ερωτευμένος». Γιατί όμως δεν κάνει εύκολα σχέσεις; 


«Γιατί δεν είναι εύκολο να βρεθεί το "θύμα" που θα με ανεχτεί. Οι σχέσεις μου μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού και ήταν πάντα μακροχρόνιες. Βλέπω γύρω μου ανθρώπους, που αλλάζουν σύντροφο κάθε δεκαπέντε μέρες. Εγώ αυτό δεν θα μπορούσα να το κάνω, γι' αυτό και λέω ότι δύσκολα κάνω σχέσεις. Μου φαίνεται αδιανόητο να κάνεις μία σχέση που θα κρατήσει ένα μήνα, ή ένα εξάμηνο, γιατί, αν το υπολογίσεις, θα δεις ότι σε πέντε χρόνια θα έχουν περάσει από τη ζωή σου δέκα διαφορετικοί άνθρωποι», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου».

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/306376/mihalis-marinos-eimai-eroteymenos#ixzz2upppje8a

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...