Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Πέτρος Τατσόπουλος: Τον φυσικό πατέρα μου δεν τον ξέρω μέχρι σήμερα

«Έμαθα ότι είμαι υιοθετημένος στα 19 μου»

Για το γεγονός ότι είναι υιοθετημένος, αλλά και για τη στιγμή που γνώρισε τη βιολογική του μητέρα μίλησε ο Πέτρος Τατσόπουλος, καλεσμένος στην εκπομπή «Μπορώ», το μεσημέρι της Τετάρτης.

«Το έμαθα μεγάλος, όταν ήμουν γύρω στα 19. Ήμουν στο πρώτο έτος του Πανεπιστημίου και το έμαθα πολύ τυχαία, μέσα από ένα έγγραφο. Έψαχνα μερικά παλιά σχολικά κείμενα και τυχαία είδα αυτό το έγγραφο που έλεγε ότι είμαι υιοθετημένος», αποκάλυψε ο Πέτρος Τατσόπουλος, ενώ στη συνέχεια μίλησε και για τη στιγμή που γνώρισε τη βιολογική του μητέρα, είπε: «Βρήκα τη φυσική μου μητέρα και τέσσερα θετά αδέρφια. Όταν συναντάς τη μητέρα σου και είσαι 19 ετών, υπάρχει μεγάλη αμηχανία και από τις δύο πλευρές. Δεν έχεις έτοιμη μια ατάκα να της πεις. Δεν ένιωσα πάντως τα αισθήματα γιου προς μητέρα, όταν την αντίκρυσα», είπε και συμπλήρωσε: «Τον φυσικό πατέρα μου δεν τον ξέρω μέχρι σήμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...