Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Απηυδισμένος ο Μέμος Μπεγνής: Έφτασα εκτός ορίων σε δύο συνεργασίες, μάλωσα

Φανερά ενοχλημένος από το γεγονός ότι κάποιες φορές μπορεί μια δήλωση του να γίνει πιπίλα στους δημοσιογράφους και να τον ρωτάνε διαρκώς γι΄αυτή εμφανίστηκε ο Μέμος Μπεγνής, ενώ μίλησε και για δυο συνεργασίες του που τον έφεραν στα όρια.


«Κάποια δήλωση που έχω κάνει κι έχει γίνει «τσίχλα» δεν μπορώ να την ακούω, και μου την κάνουν κιόλας επί χρόνια. Που δεν λέω και κάτι τρομερό. Ναι, αλλά όταν γίνεται «τσίχλα» κάτι, καταντάει κουραστικό. Αυτό με το γάμο... πόσες φορές θα με ρωτήσουν; Ξέρουν την άποψη μου, αλλά... εκεί, με το γάμο και τα παιδιά», ανέφερε στο περιοδικό Λοιπόν και συνέχισε: 

«Έχουν υπάρξει δύο συνεργασίες που έφτασα εκτός ορίων και δεν ήθελα καθόλου να είμαι εκεί. Έχω μαλώσει, έχω διαπληκτιστεί. Στη ζωή μου είμαι πολύ νευρικός άνθρωπος, στη δουλειά μου είμαι ήρεμος και δεν μπορώ τις φωνές.'0ταν συμβαίνουν, σηκώνομαι και φεύγω με επιδεικτικό τρόπο, για να ηρεμήσουν τα πράγματα, και ο άλλος παίρνει το μήνυμα. Φεύγω για να μη γίνει κάτι περισσότερο, γιατί ξέρω το στόμα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...