Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Θέλξη: Φωτογραφίζεται στον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης της


Χαρά, άγχος, αγωνία, συγκίνηση. Ανάμεικτα συναισθήματα για την τραγουδίστρια που περιμένει το πρώτο της παιδί. 

Συνέντευξη στο «ΕΓΩ WEEKLY» παραχώρησε η Θέλξη και μίλησε για την μητρότητα και την εγκυμοσύνη, ενώ αποκάλυψε πότε θα βαφτίσει την κόρη της και πότε θα παντρευτεί.


«Νιώθω τρομερή χαρά, δεν κρύβω βέβαια ότι αισθάνομαι άγχος και αγωνία, γιατί αυτό που ζω είναι εντελώς πρωτόγνωρο για μένα. Όμως η συγκίνηση και η χαρά τα καλύπτουν όλα. Γεννήθηκα έτοιμη να γίνω μητέρα. Λατρεύω τα παιδιά. Πάντα επισκεπτόμουν με μεγάλη χαρά και αγάπη τις φίλες μου που ήδη είχαν μωρό. Τώρα πια περιμένω το δικό μου. Το μόνο που εύχομαι είναι να τα καταφέρω γιατί η ευθύνη είναι μεγάλη. Όταν έμαθα ότι ήμουν έγκυος, έκλαψα από συγκίνηση και ευτυχία», είπε η τραγουδίστρια που διανύει τον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης της.

Η Θέλξη όμως απάντησε και στις φήμες που την ήθελαν να αντιμετωπίζει επιπλοκές κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης της και ξεκαθάρισε: «Ήταν απλά ανυπόστατες φήμες και το θεωρώ τραγικό. Καλό θα ήταν να μην γράφονται και να μην αναπαράγονται πράγματα που αφορούν τόσο λεπτά και ευαίσθητα ζητήματα, αν δεν διασταυρώνονται πρώτα. Κανείς δεν με πήρε τηλέφωνο για να με ρωτήσει αν όντως είμαι έγκυος, παρά μία μέρα γράφτηκε ότι διανύω τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης μου και αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα, ενώ ήμουν ήδη επτά μηνών».


Γάμος και βαφτίσια μαζί

«Το όνειρό μου ήταν να παντρευτώ το καλοκαίρι. Θα ήταν όμως βιαστικό αν το έκανα πριν από τον ερχομό του μωρού. Ο γάμος και η βάφτιση της κόρης μας θα γίνει τον Σεπτέμβριο, όταν η μικρή μας θα είναι ήδη 5 μηνών», αποκαλύπτει η τραγουδίστρια στο εβδομαδιαίο περιοδικό και στην συνέχεια μίλησε και για τον σύντροφό της Παύλο Γιάβη.

«Είμαστε μαζί δύο χρόνια. Είναι υπέροχος και, αν δεν αισθανόμουν ότι θα γίνει ο καλύτερος πατέρας του κόσμου, δεν υπήρχε περίπτωση να έκανα μαζί του ένα παιδί. Ξεχωρίζω το κάθε τι επάνω του. Είμαι ρομαντική. Δε θα έκανα ποτέ ένα παιδί εκτός γάμου, ούτε απλά ένα παιδί. Ονειρεύομαι να δημιουργήσω μεγάλη οικογένεια», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...