Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Ηλίας Βρεττός: Και έχω κερατώσει και έχω μπει σε σχέση άλλου


Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν ο Ηλίας Βρεττός, ο οποίος αποκάλυψε μικρά μυστικά της προσωπικής του ζωής.

Ο τραγουδιστής δε δίστασε να παραδεχθεί πως έχει... απιστήσει, αλλά και ότι, εν γνώσει του, έχει υπάρξει το «τρίτο πρόσωπο».

«Εχω υπάρξει τρίτο πρόσωπο σε σχέση! Και έχω κερατώσει, αλλά και έχω μπει σε σχέση άλλου. Εχω πάει με γυναίκα η οποία ήταν δεσμευμένη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Adore»

Ωστόσο, όταν ρωτήθηκε τι θα έκανε αν στη θέση του απατημένου βρισκόταν ο ίδιος εξήγησε πως είναι κάτι το οποίο δεν θα μπορούσε να συγχωρέσει, συμπληρώνοντας πως δεν του έχει συμβεί ή τουλάχιστον δεν το έχει μάθει, «να πιάσω την σύντροφό μου να με απατάει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...