Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Ο Χατζηγιάννης θέλει να κάνει μιούζικαλ με τη Μακρυπούλια

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, σε πρόσφατη συνέντευξή του σε περιοδικό των νοτίων προαστίων μίλησε για την πορεία του στη μουσική, ενώ αποκάλυψε και την επιθυμία του για μια επαγγελματική σύμπραξη με τη Ζέτα Μακρυπούλια.

«Πριν μια δεκαετία δεν είχα τις επαρκείς γνώσεις και εφόδια για να συμμετέχω σε κάτι αντίστοιχο... λογικό να μην ήμουν έτοιμος. Έπρεπε να αποκτήσω τα κατάλληλα στοιχεία, να ολοκληρώσω ένα μεγάλο κύκλο πορείας, έτσι ώστε τώρα να μπορώ να στέκομαι εδώ και να το αντιμετωπίζω σωστά, κατάλληλα και αποτελεσματικά», δήλωσε ο τραγουδιστής στο περιοδικό «South City».

Για την μέχρι τώρα πορεία του, ο Μιχάλης είπε: «Μπορεί να πειραματίστηκα με την τέχνη, όμως, ποτέ δεν απομακρύνθηκα από το κεντρικό σημείο αναφοράς μου. Ξέρω πολύ καλά ποιος είμαι και τι αντιπροσωπεύω. Ξέρω ότι έχω καλούς φίλους, αλλά και αρκετούς εχθρούς».

Αδύναμη στιγμή στη ζωή του θεωρεί ότι θα είναι «όταν δεν θα υπάρξει το χειροκρότημα. Ο κόσμος είναι πάντοτε ο τελευταίος κριτής... Αυτός που σε ανεβάζει και αυτός που σε κατεβάζει. Όταν δεν θα υπάρξει το χειροκρότημα, κάτι θα έχει πάει στραβά... Είμαι υπόλογος του κόσμου που με παρακολουθεί και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να τον σεβαστώ παίρνοντας στα σοβαρά τις αποφάσεις του».

Για το τέλος κράτησε την… αποκάλυψη: ότι επιθυμεί να συνεργαστεί με τη Ζέτα Μακρυπούλια! «Δεν είναι στα άμεσα επαγγελματικά μου σχέδια, αλλά δεν είναι κάτι που θα ήθελα να απορρίψω. Με τη Ζέτα, εκτός από τη σχέση μας, μπορούμε να συναντηθούμε σαν επαγγελματίες, κάνοντας κάτι δημιουργικό και όμορφο, όπως για παράδειγμα ένα μιούζικαλ. Θα ήθελα να κάναμε ένα μιούζικαλ μαζί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...