Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

«Έγινα τύφλα στα γυρίσματα της πρώτης μου ταινίας», αποκαλύπτει βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός

Για το όνειρό της να γίνει Μπριζίτ Μπαρντό και την εξευτελιστική εμπειριά από το πρώτο της γύρισμα μίλησε -μεταξύ άλλων- η Έλεν Μίρεν στο Harpers Bazaar.

«´Ημουν ένα χοντρό, σπυριάρικο κορίτσι που καθόμουν μπροστά στο παράθυρό μου και ονειρευόμουν ότι θα γίνω η νέα Μπριζίτ Μπαρντό. Ήμουν σίγουρη ότι ένας μεγάλος παραγωγός, με πούρο στο στόμα, θα έρθει, θα σταματήσει το αυτοκίνητο του μπροστά στην πόρτα μου και θα μου πει ''Εσένα έψαχνα. Πως σε λένε;''».

Αυτό δήλωσε η βραβευμένη με Όσκαρ (επίσης 4 Bafta's, 3 Χρυσές Σφαίρες και 2 Έμμυ) ηθοποιός σε συνέντευξη που έδωσε με αφορμή τον ρόλο της ως γυναίκα του Άλφρεντ Χίτσκοκ στην ομώνυμη ταινία.

Προσθέτοντας, σχετικά με την εμπειρία της από το πρώτο γύρισμα που έκανε ποτέ «Δεν ήξερα τι μου γινόταν. Στην πρώτη σκηνή μου έπρεπε να ανοίξω ένα μπουκάλι σαμπάνιας, να γεμίσω ένα ποτήρι και να το πιώ. Κάτι που έκανα. Μετά από μισή ώρα ήμουν εντελώς μεθυσμένη. Θυμάμαι κάποιον να με βάζει να κάτσω σε ένα παγκάκι στον κήπο και να με ποτίζει καφέ. Όταν μπήκα στο αμάξι για να επιστρέψω σπίτι έβαλα τα κλάματα. Νόμιζα ότι η καριέρα μου τελείωσω πριν καν ξεκινήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...