Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

«Η Δήμητρα Παπαδοπούλου μου έκανε δώρο δονητή από το Άμστερνταμ», δήλωσε η Τζόυς Ευείδη


Περί σεξουαλικών βοηθημάτων και «θυματοποίησης» μίλησε η Τζόυς Ευείδη σε τηλεοπτική της συνέντευξη.

«Ήταν ένα δώρο από την αγαπημένη μου Δήμητρα Παπαδοπούλου που μου έφερε από το Άμστερνταμ για τη σεξουαλική ζωή του κυρίου και της κυρίας Παπαχαραλάμπους. Ήταν στο coffee table ανάμεσα στα κεριά, ως ένα δωράκι!» .Αυτό απάντησε η αγαπημένη κωμικός σε σχετική ερώτηση του Γιώργου Λιάγκα για την περιβόητη φωτογραφίαπου είχε ποστάρει με το σεξουαλικό βοήθημα κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο.

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η Τζόυς Ευείδη αποκάλυψε ότι «Έχω δανείσει πολλά χρήματα χωρίς επιστροφή. Στα οικονομικά είμαι χαρακτηριστική περίπτωση θύματος (...) Μου χρωστάνε πολλά λεφτά. Γιατί όταν μου αρέσει μια δουλειά, χαίρομαι τόσο πολύ, που στο μέτωπο μου γράφει, πιάστε μου τον κ*λ&».



Πηγή:  | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...