Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

ΝΤΟΡΕΤΤΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ "Η προσωπική μου ζωή είναι κυρίως τα παιδιά μου"


Συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό παραχώρησε η Ντορέττα Παπαδημητρίου.

Η γνωστή ηθοποιός μίλησε και για το εάν τα παιδιά της αποτελούν τροχοπέδη για να είναι καλά στην προσωπική της ζωή.

"Όχι. Νιώθω ελεύθερη από την άποψη ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω ένα μεγάλο βήμα στην προσωπική μου ζωή και να μην συμπεριλαμβάνονται σε αυτό και τα παιδιά. Αλλά επειδή δεν αποζητώ κάτι τέτοιο, είμαι εντάξει" δήλωσε στο περιοδικό "Hello".

Επιπλέον απαντά και αν θα έκανε δεύτερο γάμο: "Ένα δεύτερο γάμο, έναν άνθρωπο που θα μπει μέσα στο σπίτι, που θα τον γνωρίσουν τα παιδιά μου. Δεν είμαι όμως σε αυτή την φάση. Δεν έχω ανάγκη κάτι τέτοιο.

Η προσωπική μου ζωή είναι κυρίως τα παιδιά μου. Χρειάζεται και το απόλυτα προσωπικό κομμάτι της Ντορέττας, αλλά είμαι ευχαριστημένη με τις ισορροπίες που έχω κρατήσει μέχρι στιγμής".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...