Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΙΤΣΕΛΗΣ "Δεν είχα χρήματα να πάρω εισιτήριο λεωφορείου"

Για την οικονομική κρίση και για τις δυσκολίες που βίωσε στο παρελθόν μίλησε ο Γιάννης Τσιμιτσέλης.
Ο γνωστός ηθοποιός εκμυστηρεύτηκε πως όταν ήταν φοιτητής δεν είχε χρήματα για να πάρει ένα εισιτήριο λεωφορείου.
Έχω περάσει οικονομικά δύσκολα στη ζωή μου, αλλά πάντα προσάρμοζα τα πράγματα σύμφωνα με τις ανάγκες μου. Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι ήρθε το τέλος του κόσμου. Δούλευα κυρίως ως σερβιτόρος σε μαγαζιά. Επίσης έχω μοιράσει φυλλάδια για ένα χαρτζιλίκι” δήλωσε στο περιοδικό “ΕΓΩ”.
Όσο για τα λιγότερα χρήματα με τα οποία κατάφερε να ζήσει για έναν μήνα, είπε τα εξής: “Έχω ζήσει και με λιγότερα από 300 ή ακόμα και 200 ευρώ. Τα πρώτα χρόνια που ήμουν στην Αθήνα, τα χρήματα έφταναν ίσα ίσα για να καλύπτω τη σχολή.
Με βοηθούσε η μητέρα μου να πληρώνω το ενοίκιο του σπιτιού μου. Ήμουν με ελάχιστα λεφτά. Δεν έβγαινα από το σπίτι καθόλου. Ψώνιζα μόνο τα απαραίτητα στο σούπερ μάρκετ, για να μαγειρεύω στο σπίτι, και ήμουν συνέχεια μέσα.
Υπήρξαν στιγμές που δεν είχα χρήματα να πάρω ένα εισιτήριο λεωφορείου. Ήταν δύσκολο. Καλώς ή κακώς τα χρήματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας.
Πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο για να μπορείς να ζεις. Δεν σου λέω για υπερβολές και ακρότητες, αλλά να μπορείς να συντηρείσαι, να τρως, να μη στερείσαι έστω μία έξοδο την εβδομάδα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...