Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Νάντια Αλεξίου: Η απάντηση στα επιθετικά σχόλια που δέχεται

Η Νάντια Αλεξίου, απαντάει σε όλους όσοι την κατηγορούν.
Η δημοσιογράφος του αστυνομικού ρεπορτάζ, δέχεται επικριτικά σχόλια τον τελευταίο καιρό, και από την άκρα αριστερά και από την άκρα δεξιά, όπως ανέφερε η ίδια, αλλά και από μερίδα Αστυνομικών. Γι' αυτό, απάντησε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook με ένα κείμενο. Συγκεκριμένα έγραψε:
«Κάτι κάνω, και το κάνω καλά! Ήταν η διαπίστωση, όταν αναλογίστηκα μετά τις εκλογές της 06/05, και το ανέκδοτο πια «Εγέρθητου!», πόσες φόρες έχω βρεθεί στην ίδια θέση- όταν τη μια δέχομαι επιθέσεις από την άκρα αριστερά, και την επόμενη με άλλη αφορμή, από την άκρα δεξιά, και σε άλλη περίπτωση από μερίδα Αστυνομικών, ενώ την ίδια στιγμή, με αποδίδουν στη μια ή την άλλη πλευρά ανάλογα με το πως εξυπηρετεί για την οποία μεταφορά γεγονότων τα οποία καταγράφει η επικαιρότητα. Η πολίτικη γραμμή στοχοποίησης στο πρόσωπο μου και στη δουλειά μου από ανώνυμους/ ψευδώνυμους/ κατά δήλωση τους "κάποιους",- σε χώρους κοινωνικής δικτύωσης (FB/ twitter/ blog's) -, οι οποίοι εκφέρουν άκριτα μια άποψη, και την ενισχύουν με γενικεύσεις και φραστικές επιθέσεις και βία σε οποία μορφή κρίνουν ότι έχουν το περιθώριο -τυχαίο;.. καθόλου!..- , ως μονή αιτιολόγηση στο κίνητρο τους, είναι η ενόχληση.. γιατί η οπτική τους, είναι μεροληπτική, και αυτή επιθυμούν να επιβάλλουν !.. Επειδή ωστόσο, τα ρεπορτάζ μου και η διαχείριση των οποίων καταστάσεων κλήθηκα να αντιμετωπίσω, ήταν απόλυτα επαγγελματικές, και ποτέ δεν έπαιξα το παιχνίδι της μιας ή της άλλης πλευράς, πάντα ήξερα να τηρώ τα όρια, και αυτό δεν αμφισβητείται.. Αυτό σας ενοχλεί, γιατί η απόδοση των γεγονότων είναι αντικειμενική, απόλυτα τεκμηριωμένη και είναι προϊόν έρευνας και ρεπορτάζ κάτι που αποδεικνύεται. Το γεγονός ότι το αντικείμενο της δουλειάς μου είναι το Αστυνομικό ρεπορτάζ, η μεταφορά των στοιχείων του ρεπορτάζ μου, δε με κάνει - ούτε εμένα ούτε τους συναδέλφους μου- κάτι άλλο εκτός από Δημοσιογράφους!! Ξέρετε ότι κάνω καλά τη δουλειά μου, και αυτό σας ενοχλεί.. Δεν πειράζει, ξεπεράστε το.. Οι απειλές και οι επιθέσεις σας, σε βάρος μου, είναι τουλάχιστον κακόγουστο αστείο. Δεν κρύβομαι (!) ούτε υπογράφω ανώνυμα/ ψευδώνυμα ή με όποιο όρο αρέσκεστε να προσδιορίζεστε.. Και δεν αποδέχομαι κανέναν άλλο χαρακτηρισμό, εκτός από αυτόν του επαγγελματία. Ο καθένας κρίνεται για τις πράξεις και τη δουλειά του.. Κι εγώ έχω κριθεί.. Σημ. Όποιοι άλλοι χαρακτηρισμοί σας βολεύουν και μου αποδίδετε, το μόνο που έχουν ως αποτέλεσμα, καταδεικνύουν τον ύποπτο ρόλο σας...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...