Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Φόνσου: «Δεν θα πεθάνω στην ψάθα»

«Δεν έκανα  ποτέ περιουσία,  όμως δεν θα πεθάνω στην ψάθα, έχω κάνει το κομάντο μου», εξομολογείται η Άννα Φόνσου.

Η διάσημη ηθοποιός μίλησε στο Αχελώος tv για τα παιδικά της χρόνια, για τη γειτονιά που μεγάλωσε, για την οικονομική της κατάσταση, αλλά και για το τι επικρατεί σήμερα στο χώρο του θεάματος.

«Δεν έκανα  ποτέ περιουσία,  όμως δεν θα πεθάνω στην ψάθα, έχω κάνει το κομάντο μου, ήμουν αρκετά χρονιά παντρεμένη και άλλος έφερνε στο σπίτι χρήματα», λέει, χωρίς να κρύβεται πίσω από το δάχτυλό της, η Άννα Φόνσου.

Αναφερόμενη στην τηλεόραση του σήμερα, η κ. Φόνσου είναι ξεκάθαρη:  «Η Τηλεόραση δεν δίνει ευκαιρίες, τα τουρκικά παίρνουν ευκαιρίες και συνεχίζει λέγοντας: « Μπορεί να είμαι στεναχωρημένη όμως δεν μπορώ την μιζέρια ούτε στο ερωτά ούτε στην ζωή γενικότερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...