Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Η σέξι κόρη του Γιώργου Χωραφά φωτογραφίζεται στην Ακρόπολη [εικόνες]

H 23χρονη Ζωή Χωραφά, η καριέρα της οποίας στο Παρίσι έχει αρχίσει να απογειώνεται, επέστρεψε στην Ελλάδα για μια ατμοσφαιρική φωτογράφηση μπροστά στο Μουσείο Ακρόπολης.

«Δεν με ενδιαφέρει να πουλήσω το sex ή το είμαι sexy. Με ενδιαφέρει να πω μια ιστορία, να προκαλέσω συγκίνηση, να κάνω ανθρώπους να ονειρευτούν». Αυτό δήλωσε στο περιοδικό Glam η Ζωή Χωραφα η οποία έχει πρωταγωνιστήσει στην Γαλλική νεανική σειρά της «Nos annees pension» και σε βραβευμένη στο φεστιβάλ των Καννών ταινία μικρού μήκους, ενώ αυτή την περίοδο ετοιμάζει το απαιτητικό 48h film project (στα πλαίσια του οποίου ετοιμάζει μια ταινία σε 48 ώρες).

Όσον αφορά το τι επίδραση έχει στην καριέρα της το γεγονός ότι είναι κόρη του Γιώργου Χωραφά, δηλώνει: «Όταν ο κόσμος ακούει ότι είμαι η κόρη του Γιώργου Χωραφά του δημιουργεί την περιέργεια να με γνωρίσει. Είναι φυσιολογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι επέλεξα να κάνω την ίδια καριέρα. Ωστόσο έχω τη δική μου διαδρομή και υπάρχουν φορές που με παίρνουν για ρόλους κι άλλες όχι. Και στις δύο περιπτώσεις έχει να κάνει μόνο με το αν ταιριάζω στο ρόλο και όχι με το ποιος είναι ο πατέρας μου».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...