Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

«Για χρόνια ήμουν γαντζωμένη στο πλευρό του Τομ. Το είχα ανάγκη», δηλώνει η Νικόλ Κίντμαν

Άκρως αποκαλυπτική ήταν η 45χρονη Νικόλ Κίντμαν στην συνέντευξη που έδωσε στο Harper's Bazaar. Εκεί που μίλησε για τα δυνατά μπράτσα του Τομ Κρουζ και την «μπυροκοιλιά» της.

«Ήμουν βαθιά ντροπαλή και δεν αισθανόμουν καθόλου καλά. Οπότε, τα πρώτα χρόνια του γάμου μου με τον Τομ, γραπωνόμουν από το μπράτσο του προκειμένου να σταθώ στα πόδια μου». Αυτό παραδέχτηκε η Νικόλ Κίντμαν στην συνέντευξη που παραχώρησε στο Harper's Bazaar.

Εκεί που επίσης μίλησε για το τι πραγματικά πιστεύει για το σώμα της: «Είναι δύσκολο να έχεις τα μάτια όλου του κόσμου στραμμένα πάνω σου. Και γίνεται ευκολότερο μόνο καθώς μεγαλώνεις. Π.χ. εγώ πάντα είχα λίγη κοιλιά. Έχω αδύνατα μπράτσα και πόδια, αλλά έχω κοιλιά. Χρειάστηκε λοιπόν 45 ετών για να μην με ρωτάνε τόσο συχνά αν είμαι έγκυος».

Πηγή: | iefimerida.gr

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...