Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

«Μου λείπουν τα εξαίσια στήθη μου», δηλώνει διάσημη τηλεοπτική ηθοποιός

Άκρως αποκαλυπτική ήταν η Κριστίνα Άπλγκεϊτ (γνωστή ως σέξι κόρη του Αλ Μπάντι στο Παντρεμένοι με παιδιά) σχετικά με τα ψυχολογικά προβλήματα που αντιμετώπισε μετά την διπλή μαστεκτομή στην οποία αναγκάστηκε να υποβληθεί.

«Μου λείπουν τα εξαίσια στήθη μου μερικές φορές», δήλωσε με γλυκόπικρο χιούμορ η 40χρονη Κριστίνα Άπλγκεϊτ στην συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό More. Εκεί που επίσης πρόσθεσε ότι πλέον έχει μάθει να ζει με μικρότερο στήθος, αφού πλέον έχει αφοσιωθεί στην φροντίδα της ενός έτους κόρης της ονόματι Σάντι Γκρέις.

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει ξεχάσει τον Γολγοθά που πέρασε και για τον οποίο δηλώνει «Όταν το συνειδητοποιήσα άρχισα να τρέμω ολόκληρη ανεξέλεγκτα. Οπότε αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου. Άλλαξα εντελώς την ζωή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...