Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Ποιος αγαπημένος τραγουδιστής της νεολαίας πήγε μέχρι Α΄ Γυμνασίου για να βγει στο... μεροκάματο;

Αποτελεί ένα από τα ινδάλματα της νεολαίας και είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο δυνατά ονόματα του καλλιτεχνικού στερεώματος. Αναγκάστηκε να αφήσει νωρίς το σχολείο, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, για να μην είναι βάρος  στους γονείς του...

Για την απόφασή του να βγει από μικρή ηλικία στην αγορά εργασίας μίλησε ο Πάνος Καλίδης. «Άφησα το σχολείο στην Α’ Γυμνασίου. Δεν έχω μετανιώσει γι αυτή μου την απόφαση, αλλά αυτό μπορεί να συμβαίνει γιατί είχα και τύχη στη ζωή μου μέχρι σήμερα», είπε ο γνωστός τραγουδιστής και συμπλήρωσε: «Το έκανα γιατί ήθελα να είμαι ανεξάρτητος, να έχω τα λεφτά μου και να μην επιβαρύνω τους γονείς μου”.

Μια απόφαση που όμως τον έκανε πιο ώριμο καθώς, «έχω δει πολλά πράγματα από μικρή ηλικία και πλέον νιώθω αρκετά κατασταλαγμένος ως άνθρωπος».

Σε σχέση με άλλους τραγουδιστές, ο Πάνος Καλίδης έχει καταφέρει να κρατήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την οικογένειά του. «Όταν ασχολούνται τα ΜΜΕ μαζί μου, δεν θέλω να το κάνουν για τα προσωπικά μου, αλλά για τη δουλειά μου” είπε ο νεαρός τραγουδιστής και συμπλήρωσε: “Όταν βασίζεσαι σε άλλα πράγματα όπως φωνή, εμπειρία, καλούς συνεργάτες και καλή εταιρία, δεν έχεις ανάγκη να στηρίζεσαι στη σύζυγο και στα παιδιά σου ώστε να βγει μια φωτογραφία στα περιοδικά».

Αν και είναι ο έρωτας της ζωής του και έχουν αποκτήσει μαζί δύο παιδιά, ο Πάνος Καλίδης ακόμα δεν έχει παντρευτεί την Λεάννα. «Στη ζωή μου έχω βάλει προτεραιότητες. Αυτή τη στιγμή είναι τα επαγγελματικά μου, να πάει καλά το μαγαζί και η συνεργασία μου με τον Φοίβο. Και σιγά σιγά τα άλλα έρχονται” είπε ο τραγουδιστής. Ενώ θυμήθηκε και μία πλάκα που έκανε στη σύντροφό του, όταν της έδωσε λεφτά για να βάλει ντετέκτιβ να τον παρακολουθήσει! “Επειδή η Λεάννα κάνει πολύ οικονομία και ήθελα να της δώσω κάποια λεφτά, της είπα πάρ’ τα για να βάλεις έναν ντετέκτιβ να με παρακολουθεί» εξήγησε γελώντας ο Καλίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...