Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Τρύφωνας Σαμαράς: «Στο ντύσιμο είμαι ροκ, αλλά στα υπόλοιπα είμαι πιο… Barbie» - ΒΙΝΤΕΟ

«Εσύ γιατί είσαι στις ομορφιές σου;», ρώτησε η Ελένη Μενεγάκη τον Τρύφωνα Σαμαρά στην σημερινή εκπομπή τονίζοντας πως είναι φρέσκος και ανανεωμένος καθώς και ότι το στυλ του είναι πολύ... ροκ.

«Το παίζω λίγο πιο ροκ ..αλλά δεν είμαι. Μου αρέσει και η ροκιά, αλλά δεν είμαι και χέβι μέταλ! Στο ντύσιμο ναι, το υποστηρίζω... Στα υπόλοιπα είμαι πιο...», απαντάει ο κομμωτής με την παρουσιάστρια να προσπαθεί να το «σώσει». Όμως ο Τρύφωνας Σαμαράς χαμογελά και με το γνωστό του τρόπο συνεχίζει «Στα υπόλοιπα είμαι πιο... Barbie!».

Δείτε το απόσπασμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...