Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Γνωστός πρωταγωνιστής πάει Νέα Υόρκη για να δουλέψει γκαρσόνι

Το παιδί από την Δράμα που έγινε γνωστός από το Λούφα και Παραλλαγή (και την δήλωσή του για τι έχει κάνει κάθε Έλληνας με την Βάνα Μπάρμπα) έζησε το παιδικό του όνειρο και έγινε ηθοποιός. Πλέον όμως ο Ιωάννης Παπαζήσης συνειδητοποιεί ότι μοναδική διέξοδός του είναι η μετανάστευση.

«Τελευταία έχω τάσεις φυγής. Θέλω να φύγω από την Ελλάδα. Νιώθω χαζός. Δε βγάζω άκρη. Δεν έχω άποψη, δεν μου αξίζει να έχω άποψη. Είμαι πνιγμένος. Μου έχει λείψει η ησυχία, η γαλήνη και να κάνω όλα αυτά που θέλω .Όλα αυτά που συμβαίνουν περίμενα ότι δεν θα με επηρεάσουν. Πλέον με επηρεάζουν πολύ». Μια από τις δηλώσεις του πάλαι ποτέ πρωταγωνιστή της Πολυκατοικίας στην Ελένη Μενεγάκη.

Ο οποίος, συγκεκριμένα για το χώρο της υποκριτικής, προσθέτει «Δουλεύουμε, δεν πληρωνόμαστε, ψάχνουμε δουλειές. Τότε σκέφτεσαι γιατί το κάνω αυτό το πράγμα ρε γαμώτο»; Θέλω να παλέψω για κάτι!Θέλω να δουλέψω και να δω αποτέλεσμα».

Όσον αφορά το ποια είναι τα σχέδιά του για την επόμενη μέρα, αυτά είναι πολύ απλά, δουλεμένα και συγκεκριμένα «Το έχω παλέψει το θέμα. Έχω συγγενείς και φίλους στη Νέα Υόρκη που έχουν εστιατόρια. Θα δούλευα εκεί και θα προσπαθούσα να μπω σε κάποιες θεατρικές ομάδες, αφού έχω φτάσει τη γλώσσα μου σε ένα καλό επίπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...